lifeaccordingtome

Direktlänk till inlägg 9 juni 2011

HAPPY BIRTHDAY JOHN CHRISTOPHER DEPP II

Av Asla - 9 juni 2011 15:25

Hola!

Idag fyller ingen mer än Johnny depp 48 år och det vill jag gratta :D

Här kommer collaget som jag lovade

  Och nu ska jag skriva 48 bra saker om honom med ord.

1: Duktig

2: Snäll

3: Omtänksam

4: talangfull

5: Rolig

6: Romantisk

7: Generös

8: Smart

9: Kärleksfull

10: Ambitiös

11: Självständig

12: Osjälvisk

13: Tacksam

14: Lång (ok det här va konstigt men det är sant :D)

15: Söt

16: Snygg stil

17: Kan ha allt på sig men ända va smoking hot

18: Positiv

19: Vänlig

20: Har "sense of humor"

21: Trots han inte gått i skolan så agerar han bra

22: Älskar sina barn

23: Karaktärerna som han spelar påminner om honom själv

24: En bra pappa

25: Stöttar

26: Låter inte Paparazzis invadera hans personliga liv

27: Blyg

28: Söker inte onödig uppmärksamhet

29: Låter någon slima honom utan att bli arg

30: Är inte vuxen än

31: Spelar grymt bra elgitarr

32: Kan klara av att sjunga i en musikal

33: Har en grymt bra röst

34: Är halv Cherokee

35: Kommer inte från LA som alla andra kändisar normlt gör

36: Bor i Frankrike

37: Skyddar sin familj

38: Tänker i första hand på sin familj

39: Har på sig sin dotters plast halsband som hon gjort till honom

40: Har en massa coola ringar

41: Känner en massa rock-legender

42: Kan byta sin accent från amrikansk till brittisk på sekunder

43: Har ett par stövlar som han haft i flera år

44: Hedrar sin familj med tatueringar

45: Älskar sin mamma

46: Är trevlig mot sina fans

47: Snyyggg !!!!!!!!!

48: HELT FANTASTISK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Asla - 2 augusti 2013 19:52


Hej!Så det har varit en evighet sen jag skrev något här och tyvärr så har mitt depp intresse försvunnit och just drf har jag valt att göra om bloggen till en personlig blogg. Jag lägger inte upp bilder på mig själv pga av en personlig  händelse...  ...

Av Asla - 24 december 2012 10:42

Hi guys :) Jag har äntligen jullov och det är julafton idag!!!!!Ha längtat sen förra julen lol :P A men i fredags var det julavslutning i skolan och jag och vårt Rockband i skolan framförde några låtar :) Det var skiiit kul :P  A men iaf, den h...

Av Asla - 21 december 2012 17:31

Hejsorry att jag inte uppdaterat, jag har bara inte hunnit, har haft så mycket att göra :(  Jag änkte bara att jag skulle tipsa om min Chris Brown fanfic som ligger ute på Wattpad, den heter Soulmates........Or not?, den är min första fanfic nånsin...

Av Asla - 12 oktober 2012 22:45

Hola!Idag var jag och såg Taken 2 med mina kompisar, men kvällen blev helt misslyckad..... Jag fattade ingenting av filmen eftersom att några av mina kompsar hela tiden pratade och garvade hela tiden, de kastade också popcorn på varandra, och efterso...

Av Asla - 10 oktober 2012 16:55

Heeeej!Omg! Det har gått ett år sen jag bloggade sist!! Jag ber så mycket om ursäkt!!! Jag har bara haft en massa och göra och har glömt bloggen helt totalt!!! Jag har också typ tappat intresset för Johnny, aso han är fortfarande min favorit skådes...

Presentation


Namn: Asla
Ålder: 16
About: Älskar att sjunga, spenderar en stor del av min fritid åt mina vänner och familj, ska börja gymnasiet nu i höst och läsa samprogrammet. Sprallig,stressig,klumpig och allmänt glad tjej :P

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards