lifeaccordingtome

Alla inlägg under september 2011

Av Asla - 7 september 2011 10:11

Hola!

Just nu så har vi rast i skolan och jag sitter vid datorn, har nyss checkat lite på facebook och läste att Italien får Pirates på dvd idag!!!!!!!!!!! Vad orättvist! Jag vill också ha den idag vi måste vänta 21 dagar. Jag sitter bredvid mina kompisar som är jkorean nördar de älskar de och just nu kollar de på en serie på datan och kommenterar varenda grej! Snacka om irriterande om man inte gillar Koreaner !!!!!!!!!!!!!

Aja har inget mer att säga ska nog logga ut innan mitt huvud exploderar från deras Bickering :D

Fairfarren :D

Av Asla - 5 september 2011 17:59

Hej!

Jag ber verkligen om ursäkt för att jag inte har bloggat på sistone. Men jag har ärligt bara inte haft lust -_- ! Sen jag bloggade sist så har ganska mycket hänt..... Jag har fått en katt som heter Lily-Rose (haha jag undrar vartifrån det kom????   ) Jag har också börjat åttan :D Det ända jag kan säga om åttan är USCH! Vi får ju de nya betygen och de är inte alls bra :D De är sjukt krävande och jobbiga :D Aja mindre dator mera plugg och mindre bloggande :D Sorry  . Johnnys nya film kommer i november till sverige på bio och Pirates 4 kommer på dvd den 28 SEPTEMBER :D Vi får den en MÅNAD innan USA vilket är GREAT för oss :D Hmmm inget mer och säga tror jag haha :D Min bloggning kommer nog bara att bli värre om jag inte bloggar någon gång i skolan. Aja hejdå måste plugga plugga och plugga under resten av året :D Nää skoja men ändå en massa plugg.

Dagens bild En fantastisk Johnny bild :D

 

*dreggel, dreggel, dreggel   * 

Presentation


Namn: Asla
Ålder: 16
About: Älskar att sjunga, spenderar en stor del av min fritid åt mina vänner och familj, ska börja gymnasiet nu i höst och läsa samprogrammet. Sprallig,stressig,klumpig och allmänt glad tjej :P

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards