lifeaccordingtome

Direktlänk till inlägg 21 december 2012

Hello :)

Av Asla - 21 december 2012 17:31

Hejsorry att jag inte uppdaterat, jag har bara inte hunnit, har haft så mycket att göra :( 

Jag änkte bara att jag skulle tipsa om min Chris Brown fanfic som ligger ute på Wattpad, den heter Soulmates........Or not?, den är min första fanfic nånsin, och det skulle betyda mycket om ni kollade upp den :)

En annan grej är att jag lagt upp en video där jag sjunger, jag vet att jag suger, vill bara få lite respons så att jag vet vad jag ska göra :) 

Länken är:  

och jag skulle uppskatta om jag fick lite respons :) 

Om jag får positiv respons så lägger jag upp fler :) Men vill bara först veta om jag är bra nog :)

Toootles :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Asla - 2 augusti 2013 19:52


Hej!Så det har varit en evighet sen jag skrev något här och tyvärr så har mitt depp intresse försvunnit och just drf har jag valt att göra om bloggen till en personlig blogg. Jag lägger inte upp bilder på mig själv pga av en personlig  händelse...  ...

Av Asla - 24 december 2012 10:42

Hi guys :) Jag har äntligen jullov och det är julafton idag!!!!!Ha längtat sen förra julen lol :P A men i fredags var det julavslutning i skolan och jag och vårt Rockband i skolan framförde några låtar :) Det var skiiit kul :P  A men iaf, den h...

Av Asla - 12 oktober 2012 22:45

Hola!Idag var jag och såg Taken 2 med mina kompisar, men kvällen blev helt misslyckad..... Jag fattade ingenting av filmen eftersom att några av mina kompsar hela tiden pratade och garvade hela tiden, de kastade också popcorn på varandra, och efterso...

Av Asla - 10 oktober 2012 16:55

Heeeej!Omg! Det har gått ett år sen jag bloggade sist!! Jag ber så mycket om ursäkt!!! Jag har bara haft en massa och göra och har glömt bloggen helt totalt!!! Jag har också typ tappat intresset för Johnny, aso han är fortfarande min favorit skådes...

Av Asla - 7 september 2011 10:11

Hola! Just nu så har vi rast i skolan och jag sitter vid datorn, har nyss checkat lite på facebook och läste att Italien får Pirates på dvd idag!!!!!!!!!!! Vad orättvist! Jag vill också ha den idag vi måste vänta 21 dagar. Jag sitter bredvid mina k...

Presentation


Namn: Asla
Ålder: 16
About: Älskar att sjunga, spenderar en stor del av min fritid åt mina vänner och familj, ska börja gymnasiet nu i höst och läsa samprogrammet. Sprallig,stressig,klumpig och allmänt glad tjej :P

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards